با سلام خدمت کسانی که این مطلب رو میخونند

امروز ساعت 8 که در حال رفتن به محل کارم بودم که نمیدونم که واقعا چرا  تعطیل نبود و نیست متوجه شدم که امروز برخلاف تصوری که داشتم اصلا روز شلوغی نبود برعکس خیلی خلوت بود که جالب بود واقعا برام .

یه چیز جالب دیگه هم که دیدم این بود که یه زوج جوان باحال و خشوتیپ داشتن باهم میرفتن تیپشون جوری بود که هر کی میدیدشون میگفت اینا از اوناشن یعنی بوووق کاری میکنند ولی برعکس تصور همه در لحظه اول ازشون داشتن میرفتن راهپیمایی .

من زیاد اهل راهپیمایی و اینا نیستم یعنی چند سالی هست که بخاط راینکه ( سرباز بودم ، کارم زیاد بود و ...) نتونستم برم راهپیمایی ولی معتقدم هر کی میره برای یه نیتی میره و این نیت هر چی باشه مقدس و قابل احترام هست .

یه چیزی که خیلیی دوست دارم تو زندگیم رعایت کنم اینکه " هر سکی با هر اعتقادی که داره و هر تیپی که داره رو قضاوت نکنم " کاش بتونم چون خیلی باعث پیشرفت میشه .

به قول یه استادی میگه : اینکه رئیس جمهور کیه زیاد اهمیت نداره این مهم هست که تو در جمهوری درون خود کی هستی و چقدر قابل اهمیت و محترم هستی .

با تشکر از وقتی که برای خوندن این مطلب گذاشتید اگه نظری دارید خیلی خوشحال میشم بدونم درباره مطالبم .

" بزرگترها راهنمایی کنند که چطور یه وبلاگ نویس بهتر بشم با تشکر فراوان "